13 Mart 2010 Cumartesi

Enfesss Krispy Creme DONUTLARI...hım hım hım,nam nam nam,nom nom nom



Evimin Cevahir AVM ye yakınlığından dolayı cevahirdeki her tür yeniliği hemen öğrenip bilgi ve deneyim sahibi olabiliyorum...Cevahir AVM nin yemek katındaki Krispy Creme donutlarını gördüm,yedim ve BAYILDIM... Krispy creme donutlarının tadına doyamadığımı ve de maalesef donkin' donut ların en büyük rakibi artık bu ponpon donutlar diyebilirim çünkü donkin' donut lara göre tadı daha hafif ve çok daha lezzetli.Hepsini tadabiliceğiniz 12 lik paketi var hemde 20 tl ye ...YAŞASIN KRİSPY CREME DONUTLARI:)))))

Ayrıca toz pembelilikte tatlı olan ve iştah kabartan sitesine de bir göz atın derim http://www.krispykreme.com.tr/index.html

1 yorum:

  1. hani canın çekmeye ilk başlarkenki o anda "olsa 20 tane yerim!!" dersin ama eline aldığında, o yeme hırsını tatmin etmenin kenarından bile gecemezken 3. donutta kalırsın... Açıklamak zorundayım, krispyden gelen büyük paketten tam 20 tane yedim... =)) pişman degilim bidaha olsa bi daha yerim =)))) bravo krispy.. =)))

    YanıtlaSil