17 Haziran 2010 Perşembe

SANDALET HEMDE BOYLESI ....''ASLA'' DERKEN.... OHH:))



Heralde bu sandaletlerin ne kadar rahat ve ortapedik olduğundan bahsetmeme pek gerek yoktur...Şıklığı konusunda ilk başlarda pek olumlu düşünmüyordum ta kiii..Geçenlerde gazete de Ezel dizisinin oyuncusu Sedef Avcı ve eşi (ki kendisi de oyuncu fakat ismini hatırlayamadım) Bebek Şenliğinde fotoğraflanmışlar...Her ikisinde de bu tip sandaletlerden vardı ve her ikisine de çok yakışmıştı üstelik özellikle de eşine ki ben bir erkeğe sandalet asla yakışmaz derken...Bayıldım her ikisinde tarzına...Annem yıllardır derdi de inanmazdım...Çok yakışıcak sana diye...Sanırım yakıştı ve böylece ayak kompleksimide yenmiş oldum=)))yuppi=)

Bir çok marka piyasaya sürdü bu modelini fakat En kalitelisi BIRKENSTOCK markasıymış...
http://www.birkenstockusa.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder