8 Ağustos 2010 Pazar

Mutfakta Lezzetli Kariyer





Artık"Biliyomusunuz...ben cok guzel onu yaparim...yok yok hayatim onu ilk önce bir gece önceden suda bekleticeksin"gibi tavsiyelerin yerini diplomalar alıyor...Zaten Yeditepe Üniversitesin'de Gastronomi okuyan arkadaşlarıma da hayran hayran sorular sorardım...Şimdi MSA Mutfak okulu açıldı...Türkiye’de uluslararası geçerlilikte City & Guilds diploması veren ve Milli Eğitim Bakanlığı’ndan onaylı tek özel Profesyonel Aşçılık Okulu olan MSA, Istanbul Maslak’ta bulunuyor...İsteyen öğrencilerine de İtalya da eğitim alma şansı veriyor...Profosyonel Aşçılık,Profosyonel Pastacılık ve Ekmekçilik,Profosyonel Yiyecek ve İçecek İşletmeciliği Bölümlerinin kayıtları başladı bile...En sevdiğin hobiden meslek edinmek muhteşem olsa gerek...detaylı bilgi http://www.msa.tc/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder